Tvivlaren eller...............

Det börjar närma sig startskottet. Undrar vad som händer när loppet har pågått en stund, tänk om jag sackar efter ännu värre jag ger upp innan mål, fast det är klart jag vet inte när målgången kommer. Är det när jag har börjat att sluta eller är det när jag har upptäckt att mitt nya liv är utan den där "vännen" som då har blivit min fiende? Det börjar bli lite skrämmande nu tänk om jag inte klarar mig utan min vän? Jo, det gör jag får hitta nya vänner. Fast jag har ju redan två vänner, kolonilotten och miniatyrmakandet.
Det är mycket som rör sig i huvudet på mig. Fast en sak vet jag och det är att jag verkligen vill bli av med mn vän.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej, nej, nej!!! Inga såna tankar nu! Tänk positivt! Du klarar detta, det vet jag! pepptalk (jisses, nu var det många utropstecken! hihi)

2009-08-24 @ 08:06:53
Postat av: Sanna

You can do it!

Så är det bara :)



Jag finns här för dig och jag vet ju vilket h-lvete det kan vara.



KRAM!!

2009-08-24 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0