Ett dygn kvar

Som som mamma skrev i förra inlägget så kommer jag, Christina, uppdatera lite då och då åt mamma.
Fick nyss ett litet sms från henne där det stod lite vad jag skulle skriva så skriver ner det. =)

Har nyss köpt mitt sista paket cigarett. Börjar bli lite nervös inför mitt nya liv.
Kan tala om att vi har åkt på en jätte guppig väg i dag så toppboxen på motorcykeln åkte upp så vi tappade nycklarna till stugan i Duved, Leffes backspeglar lossnade. Vi hittade nycklarna, tack och lov. Edsbyn är en rätt död stad såhär på söndags kvällen.
Tack mina flickor och Micke som tror på mej...till era andra också.

Ja, det var lite vad mamma hade att skriva, eller ja, säga kanske. =)
Det kommer mera skulle jag tro så det blir flera inlägg här.
Ha det så bra ska vi ha det i alla fall, ska försöka få min övertrött dotter att sova lite, nu hur det ska gå till..haha.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0