Fyra månader sen

Jag är lite röksugen i bland men jag motar Olle i grind med lite godis kanske. Det är inte kul att sluta röka, legat med ryggskott efter att ha hostat som en idiot i flera veckor, gick till doktorn som sa att jag hade början till lunginflammation. INTE ETT DUGG JÄVLA KUL. Och detta bara för att jag har slutat röka. (måste få skylla på nåt) Ska tillbaka den 14:e o ska röntga lungorna, lika bra det. På tal om lungor så har mammas cancer gått tillbaka, läkarna tror att det ska räcka med en omgång cellgifter till.

Kommentarer
Postat av: Tina E

Hejsan!

Shit vad du är duktig! Jag är klart imponerad. Tänk om man själv kunde vara så stark. Ja jag har ju inte rökningen då. För mig är det godis som är den stora boven. Men nu har jag börjat med tränng och äta bra. Målet är att gå ner en sjuhelsikes massor i vikt. hihi

Gud vad skönt med din mammas lungor och hälsa! Tyvärr kan jag väl inte säga att det går så bra med min mamma...

Hoppas att du kryar på dig snart!

Kram Tina

2010-01-11 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0