Phu

Jag är jättestolt över mig själv, trodde inte att jag skulle komma så här långt. Det finns två saker som jag försvarar mycket starkt det ena är mitt jobb och det andra är rökningen. Båda sakerna har jag valt själv, om jag vill röka så låt mig göra det, vill jag vara anställd i Stockholms stad så låt mig vara det.  Nu tror ni bergis att jag har rökt, men ack så fel ni har. Men du min vän som jag trodde var en sann vän är bara en falsk vän. Nu när det är som värst så skulle jag vilja ha en vän som du som ställer upp i alla väder jag får tampas med demonerna själv. Nä nä då är du minsan inte min vän utan du försöker lura mig med att tro att jag kan ta en cig, men se det går jag inte på.
Helgerna är värst min pappa sa idag att jag inte ska vara hemma på helgerna utan gå ut och plocka svamp eller nåt. Det är nog inte så dumt får prova det nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Christina & Ängla

Det tycker jag låter som en bra ide av morfar =) Du är jätte duktig mamma!! Vi är stolta över dej. <3 <3

2009-09-28 @ 17:57:13
URL: http://anglasmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är grym!

Jag har stort förtroende att det kommer gå superbt det här sörru.

Kram!

2009-09-29 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0