Nu börjar det att brännas

i dag var jag o hämtade ut mina "lyckopiller" som ska hjälpa mig att dämpa röksuget. 950:- kostar det MEN det är det värt eller hur? De räcker i ca 50 dagar.
Hörde på nyheterna att Stockholms stad ska förbjuda rökningpå betald arbetstid från 1 maj 2010, rökning är tillåten endast på lunchtid vilka långa luncher det blir för dem som röker. Jag hade ingen aning om detta när jag tog beslutet att sluta röka den 1 september.
Jag ser mot spänning hur det ska gå för mig nästa vecka. Undrar om tabletterna hjälper? En av de ovanligaste biverkningarna är att man kan få självmordstankar men det ligger inte för mig varken nu eller senare. Man bör dra ner på sin alkoholkonsumtion, hur gör jag det? man bör inte vara gravid eller amma, det kan jag klara av.
Fem dagar kvar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0