USA

Jag har fått svar från Lawrence och det ÄR min biologiska pappa. Han kallas för Larry kort och gott och så får det förbli. Han är gift för andra gången har en dotter som är adopterad från födseln vilket gör att jag är hans enda biologiska barn. JAg har ärvt hans handlag vad gäller att snickra han gör lådor av körsbärsträd typ askar av näver. Vi mailar varje dag til varandra och försöker hinna i kapp tiden, 52 år, tiden går fort. Vet inte hur många år som finns kvar heller han är ju 74 som mamma det finns inga garantier för hur länge en människa lever.

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vad kul att du har fått kontakt med din biologiska pappa...och att ni fortsätter att ha kontakt med varandra. Måste vara hur häftigt som helst!

Nä, några garantier för att leva och överleva finns det verkligen inte. Det har gudarna verkligen visat mig det senaste året. Carpe diem!

Mången kram

Tina

2010-08-25 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0