Dag 5

Nu har jag varit rökfri i 4 dagar. Tisdags var jag spänd o väldigt röksugen, onsdags kände mig uppåt hela dagen, torsdag avspänd o undrade om jag hade rökt överhuvudtaget, i dag fredag ont i nacken känns som om jag har skummgummi i hela kroppen tror inte att det har med rökavväjningen att göra har känt så här förut.
Med andra ord ingen bra dag i dag. Jag har fler vallningar än vanligt, magen är i olag. Ja så är det att sluta röka tydligen.

Ha en bra helg för det ska jag försöka att ha.

Kommentarer
Postat av: Christina & Ängla

Usch, mamma, låter inge bra. Men det går bra ska du se. =) Vi hejar och stöttar dej, även om man kanske inte alltid har frågat..hihi.

Puss puss

2009-09-11 @ 09:08:30
URL: http://anglasmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är så mycket gifter och SKIT som ska ut ur kroppen så det fick jag lära mig att det kan ta lååång tid innan allt är ute ur kroppen och kroppen reagerar på alla möjliga konstiga sätt, och väldigt individuellt.

Jag fick ju jättemycket finnar typ efter 3-4 veckor (man BEHÖVER ju inte få det, men man kan) och som eeh, höll sig kvar ganska länge - men misströsta icke - såhär fin hy som jag har nu har jag aldrig haft. Men det tar TID!

Det är det som allt det här handlar om, ha tålamod! TÅLAMOD, TÅLAMOD!



Du klarar det!

Puss och Kram

2009-09-11 @ 10:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0