7 veckor

Som sagt det går framåt men jag börjar bli lite trött på morötter, godis o tuggummi. Det är lustigt hur hjärnan kan spela en spratt med att få mig att tro att jag vill röka. HA vilken dum hjärna jag har jag vill INTE röka. I lördags var jag borta på fest o var lite orolig över hur det skulle gå med rökningen. Gick ut med några rökare men insåg snabbt att jag inte kunde vara kvar. Ena delen av mig tyckte att jag kunde röka medans den andra delen insåg att detta är inget för mig. Så jag gick in igen. Jag har sagt det tidigare och säger det igen det är inte lätt att göra slut med en vän som har funnits i mitt liv länge. Tänk er själva att inte få ha kontakt med din bästa vän längre fastän hon/han bor runt hörnet o du ser honom/henne varje dag. Så lever jag.
Hej o ha det så bra i höstmörket.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet, det är jättehemskt.

Men du är skitduktig! Och det finns så många andra riktiga, bättre vänner att lägga tid på!



Puss och Kram

2009-10-21 @ 16:17:45
Postat av: Anonym

Du har så rätt Sanna, jag har ju en massa goa vänner som bryr sig om mig.

Puss o kram

2009-10-22 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0