35 års vänskap är snart slut!

Efter 35 år så gör jag slut med min bästa vän som har följt mig överallt. Vännen har ställt upp i vått och torrt aldrig gnällt utan bara varit där för just mig. Men nu så är det snart slut med det, jag vill klara mig själv efter 35 långa år. Jag räknar med att kunna klara mig själv i nya 35 år.
Denna vän har kosta mig en massa pengar, tid och kraft men samtidigt gett mig ett lugn och en möjlighet att få vara för mig själv en stund. Att alttid kolla att min vän är med mig när jag går utanför dörren har varit en trygghet, de få gånger som jag har glömt vännen så blir jag stressad, tänk om jag glömmer min vän bara för att vännen inte fick följa med. Om ingen annan vän vill vara med mig så har denna vän alltid funnits där så fort jag velat, håller med om allt har igen egen åsikt. MEN nu ska det bli andra bullar av, jag tänker skaffa mig ett nytt liv utan min vän.
Usch vad kaxig jag låter undrar hur det låter om två veckor, tur att ingen vet. .........
Berättade för några av mina arbetskamrater att jag ska göra slut med min vän, de flesta tycker att det är ett klokt beslut och hejar på mig. Några påpekar att jag kommer att bli sur och retlig men det vet jag redan. Inte kul att höra i allafall.
OK om det inte har framkommit så handlar detta om att jag ska göra ett rökstopp från 1 september och tillsvidare.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara detta mamma!! Vi tror på dej och hejar på dej. =) Puss och kram Tina och Ängla

2009-08-18 @ 19:12:31
Postat av: Anonym

Jag tror också på dig! Efter vårat lilla samtal just nu så tror jag ändå mer på dig. Du är peppad och har förberätt dig bra och har en bra plan. Behöver du stöd och peppning så vet du vart jag finns. :) Kram (ännu en) Tina

2009-08-19 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0